!!!!!!!!!!!!!!

snabbt inlägg, kommer mer i morgon.
sitter i hagsätra hos johanna, sova här inatt,
flyger hem till skåne i morgon förmiddag
för att packa med mig allt jag kan tänkas behöva.
för jag flyttar nämligen till stockholm!!!!!!!
ja ni läste rätt. jag ska flytta :D
för jag fick nämligen jobbet, sjukt jävla helvetes underbart!
asgo butik, för att inte snacka om dem jag jobbar ihop med,
allt kändes bara så himla bra från början.
men som sagt, ni ska få hela storyn i morgon, så ni får allt hålla er lite,
och hålla tummarna för att jag klarar av att flyga själv i morgon... =/
matiiiiiiiilda, dig ska jag ha i andra änden av luren!

Kommentarer
Postat av: Erica

Aaaah GRATTIIIS!

2008-11-15 @ 15:15:40
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0