det finns inget mer att hämta,

Wish you never would have said it's over
And I can't pretend I won't think about you when I'm older
'Cause we never really had our closure.
This can't be the end
End

               
                                        Hinder - Better Than Me.mp3


fan fan fan fan fan!
så himla mycket blandade känslor,
jag har klarat det bra, fram tills idag.
varför just idag? jag ser ju framemor morgondagen!
men han är inte du.. jag vill inte att det ska vara du!
han känns för snäll?
se. jag försöker komma på massa dåliga ursäkter till mig själv.
men nej, det är dags nu, det är över.
det finns inget mer att hämta,
det har hållt på alldeles för länge, nu får det vara nog!
jag ska ha trevligt i morgon, han är en bra kille, punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Samantha

Ha roligt imorn! håller tummarna! :D <3

2008-11-02 @ 23:26:41
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Erica

What's up!?

2008-11-03 @ 15:18:37
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0