Valborg

Valborg
dagen startade på körskolan,
snart så!
fortsatte en liten stund i skolan.
därefter blev det jobb
- älska älska älska!
på kvällen blev det grillning hemma hos Jessica,
jag fick äta brända grillspett (Y)
(det var inte jag som grillade)
det dracks även en hel del drinkar
och Jessica fyllde gärna på.
jag satt ett tag med fyra glas framför mig,
en piggelin, en sega råttor, en cider och ett vin.
weehey!
kvällen fortsatte på Kingan
och jag träffade en massa folk,
Tuben, Jonas, Emelie och Mimmi var där,
sen en massa gammalt folk med.
och Cilla har blivit tjock,
haha!

kvällen var rätt händelserik,
catfight!
och jag har ont lite här och var,
rivsår på bröstet,
sår på örat
och ont i ögat.
jag hoppas du med har ont!
bitch.
och som tina och jag sa,
det var synd att någon lyfte bort mig,
jag som precis hade bytt hand på plånboken
så jag skulle kunna ge henne en riktig smäll!
för det ska ni veta,
att det förtjänade hon..

idag har jag mest sovit hela dagen.
Chicko var inne och försökte väcka mig i morse/förmiddags
och han lyckades,
fast det vet han inte om
för jag låtsades sova ;P
haha.
men jag gottgjorde honom senare,
borstade honom och det älskar han så! :)

men ja,
tack för en braig kväll tjejer!
(och killar)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Mitt namn är Pernilla Hellqvist och jag ville presentera min blogg. Jag arbetar väldigt mycket med min självkänsla och coachar både mig själv och andra i min blogg. Så vill du följa en blogg fylld av tips, övningar och allmänt bra pepp så ska du läsa min! Jag skriver såklart också om min vardag och mitt arbete i Rädda Barnens Ungdomsförbund. Jättevälkommen in. Släng gärna in en kommentar också!

2008-05-02 @ 00:40:11
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com
Postat av: Erica

Shiiiit slagskämpe :P

2008-05-02 @ 14:35:47
URL: http://oboew.blogg.se
Postat av: Samantha

låter som att du haft en minst sagt händelserik valborg! var det cilla du hade catfight med eller?

2008-05-02 @ 16:42:30
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Michelle

jag måste ha missat din lilla cat fight!?! men kvällen va bra, älska vår diskussion i jessicas soffa

2008-05-05 @ 00:09:59
URL: http://chilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0