jag var verkligen inte dressed for success,

jadu,
gårdagen var jäääkligt rolig!
hahah.
jag var som sagt hemma hos mormor och käkade,
sen stack jag, jessica och tina
in till kristianstad för att chilla lite på Hessle.
vägen dit var väldigt underhållande.
"nej vi ska bara sitta och dricka lite viiiiiiin"
(dricka vin uttalar du med sthlms dialekt)

haha!
fler kommentarer vågar jag inte publicera här
för då dödar väl Jessica mig ;P
nej, men iallafall så stannade vi inte på Hessle,
fastän Amar han så gärna ville det ^^
och nej, det blev inte öl & x-box
hemma hos Amar heller,
för vi drog till grand.
jag i min chill outfit,
jag var verkligen inte dressed for success,
men det sket jag rätt lätt i ;P
för dans blev det,
en massa massa dans!
sen hämtade najtis oss,
igen.
du är en ängel vännen!

ikväll är det fest igen,
weeheey! :D

shit, du har fortfarande lite makt över mig,
det är sjukligt illa!


Kommentarer
Postat av: jess

jag är så festsugen.

nej, jag hade inte dödat dig för de kommentarerna ;) haha.

2008-05-03 @ 14:17:14
Postat av: Samantha

haha, ojdå :S

2008-05-03 @ 16:30:52
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0