jag mår inte bra!

usch,
idag mår jag nog inte så bra,
eller inte nog,
jag mår inte bra!
det började ju igår med yrsel,
idag är det magont på det.
så nej,
det blir ingen tessan för mig ikväll,
och inget springade idag heller.

varför blir det alltid så?
när jag väl bestämt mig för att
ta tag i mitt motionerande
så blir jag sjuk!
det är nog nån psykisk grej ;P

men iallafall,
så idag blir det till att läsa ut min bok,
Nineteen Minutes
och den är så jävla bra!
har bara 100 sidor kvar,
så jag kan lätt börja med loggen på den också,
kanske till och med kan lämna in den nu i helgen? :D

och när jag är klar med den,
så jag vill läsa
Freedom Writers
och jag vill även se filmen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0