jag kommer aldrig komma i balklänningen!

ett inlägg som sammanfattar veckan?
javisst!

veckan har mest bestått av praktik,
och det har varit rooooligt!

tisdag
cyklade jag hem till Petra efter praktiken,
gjorde mest ingenting
men gick en promenad
som resluterade i att vi köpte godis (Y)

P - jag har läst ut min bok, och jag måste se filmen!
E - är det den ps i love you?
P - ja
E - viskar ömt till Robin
ps i love you..

haha!
fy vad vi skrattade åt det,
medan stackars Robin inte fattade ett skit xD

fredag
gick jag hem till Petra efter praktiken, igen.
käkade och köpte återigen godis
jag kommer aldrig komma i balklänningen!
senare på kvällen kom Sabina och lilla Nea.
den busungen!

lördag
passade Nea hela dagen
petras kusin som är fyra
var nere på stranden och jag brände armen,
men inte axeln..
för den kom jag ihåg att smörja ^^
schmaaat!
på kvällen var det lite fest,
med Petra, Jessica och Tubis-Pubis :)
jag skulle inte dricka men det blev så iallafall..
fy på mig!

söndag
sov lagom länge
käkade frulle, sa hejdå till tuben
och så drog jag och godbitarna ner till stranden,
snajsigt!
:)

nu luktar det kaka här!
mumma
balklänningen är långt borta..

Duffy - Mercy.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0