jag kan ju trösta mig med att det är fest i morgon.

ja ni,
vad händer idag?
det som jag just nu har framför mig,
är middag hos mormor.
weehey! ^^
fast aa,
jag kan ju trösta mig med att det är fest i morgon.
Ralles 18 års fest :)
eller ja,
Ralle och Fredriks.
och shit,
vad ska jag ha på mig? =/

och jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig.
jag är så sjukt trött!
igår sov jag till halv två,
sov sen ytterligare två timmar innan maten,
därefter sov jag tre timmar,
sen jag gick jag och la mig vid 2
sov till ett idag =/
h j ä l p !
that's just weird.

jag behöver inte ens ha pratat med dig på länge,
för att sen se en bild på dig,
eller tänka på dig,
så blir jag helt glad.
psykat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0