fest igår mellan 08.00-00.30

jag är sleten som ett djur idag!
fest igår mellan 08.00-00.30 typ,
sen pallade jag inte mer.
men fan va kul vi hade!
har du rakad pung?

minglade en massa med min baldejt,
Mårten.
han är sjukt trevlig!
på mer än ett sätt

och så har jag hämtat min balklänning idag!
iiih!
den är så fin fin fin fin fin! :D

åh!
i morgon åker min Petra till Cypern,
jag kommer sakna henne,
hur ska jag klara mig är det tänkt?
försökt ringa henne hela kvällen,
för att jag ska kunna prata av mig,
innan hon sticker iväg,
men hon svarar inte :(
men i vilket fall som,
så hoppas jag du får kul gumman!


jag vill hålla din hand,
och bara kunna krama dig.
jag vill kunna ringa dig,
bara för att jag saknar dig,
och tänker på dig.
jag vill kunna kalla dig älskling,
utan att jag känner mig patetisk.
jag vill inte att det ska finnas ett
du & jag
jag vill ha ett
vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0