det är fan inte min dag idag..

jag missade honom IGEN.
det är fan inte min dag idag..

och nog känner jag väl allt att horoskopet stämmer
taget från borgqvist.blogg.se

månadens horoskop för vädur:

"Perioden inleds med ett avslappnat tempo med många lata,
njutningsfyllda dagar - ett ovanligt tillstånd för den dynamiska väduren.
Njut av att du för en gångs skull är den i bekantskapskretsen som är mest balanserad
och har full koll på tillvaron. I kärlek är detta en tid med många drömmar och längtan.
Är du singel kan du kanske ha ett särskilt band till en svårfångad partner
som finns med dig i anden men inte kroppsligen.
Släpp det och ge din kärlek till någon som vill ha den."

- jag vill inte!


Kommentarer
Postat av: Petra

vem är han? :O vad fan har jag missat?

2008-05-26 @ 12:32:44
URL: http://pikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0