SM uttagningen gick sjukt bra!

SM uttagningen gick sjukt bra!
en sjätte plats är inte så jäkla pissigt (16 tävlande)
och bara för att skryta lite så hade jag bäst teknik!
endast 1,5 p avdrag (25 är max)
jag är så nöjd så det finns inte! :D

för tillfället väntar jag på att Matilda och Sophie
ska bli klara med kopiatorn,
så jag också kan kopiera upp vårt arbete..
sen är det studentmöte :)

sega som få är dem!
plus att nån jäkla sepesnubbe stack emellan,
kan inte han vänta på sin tur liksom?

snälla snälla snälla


Kommentarer
Postat av: Erica

Congratz till SM-grejset :)

2008-03-18 @ 14:38:24
URL: http://oboew.blogg.se
Postat av: Matilda

Sluta klaga på mig dåe! haha

2008-03-18 @ 15:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0