ibland är livet härligt,

ibland är livet härligt,
haha!
som jag har nämnt tidigare (två ggr)
så vann jag ett presentkort på IKEA i en tävling,
senare fick jag ett presentkort på SF bio
som plåster på såren för att IKEA-kortet inte blivit aktiverat,
IDAG när jag kom hem fanns där ett brev till mig,
från IKEA,
där även dem beklagade strulet med presentkortet
och som plåster på såren från deras sida,
fick jag ytterligare 100 kr på det!
hahaha!
leendet är stort ;P

flitig idag faktiskt!
snart klar med mitt kultur och stilhistorie arbete.
och så skriver jag på mitt projektarbete.
fixa med min cv ska jag väl med hinna med,
iaf är det tänkt så.

sen ikväll ska jag kränga med mammi! <3
kolla på trädmen också, of course.
annars lever jag inte.

oh my!
jag börjar även bli lite nervig inför uttagningen
som för övrigt är på tisdag.
jag vill åka!
men det kommer never happen liksom.
det hade varit kul,
för det hade varit sån skräll i klassen då ;P
haha!

Jag skulle gärna gå och hålla och ha sönder hans hand.
Jag skulle ännu hellre göra nåt ja göra någonting jag kan.
Men han är inte det är klart nånting man har


Kommentarer
Postat av: Erica

Uuuusch för projektarbete :/

2008-03-14 @ 09:25:53
URL: http://oboew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0