hjärtat har sprickor

ingenting är roligt längre,
Australien lockar mer än någonsin.
snart snart snart klar med Kultur och Stilhistoriearbetet.
fan om det inte blir bra betyg på detta,
så jäkla mycket arbete som ligger bakom det.

i morgon är det iallafall SM-uttagning
och jag är inte riktigt i form känns det som.
hoppas bara mitt knä inte gör ont i morgon,
då kan det bli problem.

bröllopsmöte i morgon också jag börjar bli nervös,
mycket tack vare min döm inatt..
bara jag inte sabbar allt =/

jag grabbar mig tag
men hur länge orkar jag hålla kvar?
när allt hopar sig och inget blir bättre
hjärtat har sprickor
hjärtat har sprickor

Kommentarer
Postat av: Samantha

Jag håller tummarna för SM-uttagningen, och allt som har med bröllopet att göra! Jag tror på dig, det vet du!

2008-03-17 @ 13:28:49
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com
Postat av: jessica

australien? ska du till australien? :)

2008-03-23 @ 12:44:29
URL: http://borgqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0