hittade studentklänning och jag blev kär vid första ögonkastet!

var på stan med mamma idag,
hittade studentklänning och jag blev kär vid första ögonkastet!
den är så fiiiiiiiin! :D
köpte även present till mormor,
en dvd ;)
70+ och har mobil, data och dvd,
fint ;P

var en sväng inne på Floristen,
I love that place! <3<3
köpt pärlor och beställt 120 apelsiner xD
haha!

i morgon blir det Floristen,
köpa blommor
och senare blir det tapetshoppning! :D
jääääääj!

nu väntar jag på att petra ska komma..
lär väl få vänta en timme till.
henne ska jag nämligen ha med mig hela dagen i morgon :D

känns som jag bara ger,
men inte får något tillbaka.
känns som att dem där jobben långt hemifrån
skulle komma väldigt bra till pass nu.
känns och jag vet,
att det är en av alla er,
som ger tillbaka,
oavsett vad,
oavsett när,
oavsett hur.
<3


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill se den där klänningen. OCH balklänningen :P

2008-03-26 @ 06:24:09
URL: http://oboew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0