handfateT ;)

handfateT ;)
hahahaha
ja jag säger då det,
ett skratt bjöd ni på i alla fall :D

snart stockholm och det är mys på högnivå det!


började göra ritningen idag, på vårt Eiffeltorn!
det blir nog fett nice :)
med min konstnärliga touch kan det inte bli annat än bra!
ha ha ha

oh my!
jag försov mig i morse,
sjukt jobbigt!
fixade allt på en kvart,
dock fick jag prioritera lite,
inte platta hela håret, ingen foundation.
annars hanns allt med :)
jag är nog rätt bra ändå

OCH
vi har fått våra studentmössor idag! :D
FAST
min programkokard stämde inte,
jag ska fan inte ha en röd!
jag ska ha en rooooosa :)
men det firrar sig väl

" She's a player and a down right bore "

Kommentarer
Postat av: Samantha

NÄR åker du nu igen?! :O

2008-03-04 @ 22:27:21
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com
Postat av: Erica

Studentmössa

2008-03-14 @ 09:26:43
URL: http://oboew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0