för mycket av allt

mitt största problem,
det är att jag tänker för mycket
för många "tänk om"
för mycket av allt.
jag tänker så mycket att jag inte har tid att somna
och om jag väl somnat,
så drömmer jag om det.
senaste tiden har jag inte haft angenäma drömmar
jag har drömt om en mardröms bal,
en nästan missad och totalt misslyckad student.
alla gångerna (ja detta rör sig om olika scenario
men samma tema flera nätter i rad)

har det varit att jag missat balen/studenten,
jag har känt mig stressad, misslyckad och allmänt borta
nutids perspektiv?
ja kanske det.

kanske ligger det rätt mycket sanning i mina drömmar?
kanske jag är misslyckad och allmänt borta.
sista året, sista terminen, oviss framtid
en såndär universalkontroll hade varit bra nu
("har ni sådan där handkontroll?")
pausa, ta ett steg tillbaka, fundera,
bestämma, playa
en bestämd framtid,
jag vet vem jag är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0