jag känner att jag inte kunde fått en bättre baldejt :)

jag vet ju med mig att jag inte har skrivit om balen,
och jag har ett ord till er underbar
allting flöt på precis som det skulle!
15.00 kom Mårten ner till sjön för att fotas ihop med mig,
15.15 åkte vi mot Kiaby för att hämta upp Annika, a k a torrisen.
Efter ca 2½ h minglande blev det dags för att sätta sig till bords.
Det bjöds på trerätters
- Laxrulle
- Kalvkotlett m potatiskaka & sparris
- Chocklad & Hallon Sufflé m färska jordgubbar
gott gott gott
kvällen flöt också på bra och dans det var ett faktum.
Jag & Mårten kom dock på att vi är nog mycket bättre
på vals än på foxtrot, då vi hela tiden tappade bort oss på foxen.
Annika såg vi knappt skymten av på hela kvällen,
vilket jag inte tyckte var någon större förlust
då det kändes som att prata med en stenvägg.
Men ja, alla kan vi inte vara lika bra på att prata!
Mårten skötte sig exemplariskt hela kvällen
och jag känner att jag inte kunde fått en bättre baldejt :)
Kvällen till ära kom jag ett snäpp närmre min kusin,
och jag känner att det gjorde jag gärna.

Nu till det bästa
bilder!





Kommentarer
Postat av: Samantha

Så jäkla snygg var du gumman! Kul att du trivdes med mårten med ;D haha, han ja gick med verka rätt lik hon Annika^^ MAHA; vad han var lost. prommis snart? <3

2008-06-16 @ 20:17:03
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Erica

Ett ord; JÄTTEFIN!

2008-06-16 @ 21:06:03
URL: http://oboew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0