igår tog jag studenten.

igår tog jag studenten.
JAG
lilla lilla jag.
studenten som skulle vara så långt borta
kom helt plötsligt med sådan hast.
studenten som skulle vara så länge,
var över så fort.
kvällen skulle tillbringas med alla klasskompisar,
slutade med barndomsvänner.
inte helt fel det heller.
men inte vad jag hade tänkt mig.
kvällen var dock underbar!
ni vet, som i sagorna.
som i vad alla berättat.
jag gillar det :)

men det känns rätt konstigt,
tänkte idag att "det måste jag säga till tjejerna på måndag"
men det blir aldrig nåt sånt igen,
det blir inget "berätta på måndag"
vi kommer aldrig vara samlade mot vår vilja igen,
vi behöver inte träffas varje dag längre.
många av tjejerna kommer jag säkert inte träffa alls.
medans någon annan (1 eller 2)
kommer jag nog aldrig släppa,
inte i det närmsta iallafall..

dock får jag lida för all glädjestämmande igår,
äckligt hes.
jag skriker, och då hör folk typ precis vad jag säger..
bara det är lite bättre tills söndag =/

i morgon ska jag träffa min Petra!
:D
dem skitungen har ju äntligen kommit hem från Aiya Napa
säkert apbrun också ;)

fan ta dig Nils,

Kommentarer
Postat av: Jessica

2008-06-07 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0