kvällen var jättebra & jättemysig,

gårdagen var intensiv
det började med att jag klev upp lite över åtta
för att ställa mig i en dusch & halv tio köra till Åsum.
där möttes vi i dörren av en trött moster fortfarande i morgonrocken ;P
färden gick vidare till Ronneby och den klassiska motorshowen Nostalgia.
det var himmelriket att vandra runder bland alla fina biler,
vissa var så fina så jag blev knäsvag & håret på armarna reste sig.
Jag hade 3 st outstanding favoriter,
Det var den gammelrosa Cadillacen med mörkare rosa klädsel,
& hela bilen var i perfekt skick!
Sen var det den vit-turkosa Thunderbirden,
den bara älskade jag & jag är helt såld!
Sen var det ju såklart den svart-röda Oldsmobilen,
1960, glänsande & helt oemotståndlig!
som sagt, det var rena himmelriket för mig
& ett nytt besök nästa år ska jag försöka lyckas klämma in :)

Senare på kvällen var det tänkt att vi skulle umgås & tälta
med Åhus gänget.
Mina & Petras planer sprack snabbt då vårt tält inte existerade i stort sett.
Men vi tänkte att vi kan ju vara sociala utan att tälta,
men då jag var hemma hos min älskade Moster
& höll på som bäst med att laga mat & underhålla Molle,
så ringer min telefon & det är Petra.
Ändrade planer, vi ska ta oss till Tyringe på förfest
& senare vidare till Björket.
Utgång med andra ord.
& ja, så blev det! :)
kvällen var jättebra & jättemysig,
men det är nog någon nytrend där killarna tvunget
ska veta ens namn när man står & dansar med dem..?
skumt men rätt trevligt.
kvällen slutade ute i lilla frösboholma med Puffen bredvid mig ;P

25-16
Petra "Puffen" Klint leder,
jag ska knappa in ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0