så nej, nu är det inget OS för våra Handbolls herrar,

jag hatar Kim Andersson.
och jag förstår inte varför Linell envisas med att ge
honom fortsatt förtroende.
det enda han skapar på plan,
är irritation.
jag hatar honom.
visst, han VAR bra innan.
han VAR vår bästa målskytt,
han VAR vår bästa speluppläggare.
V A R
han är inte det längre.
han har inte varit det på länge,
inte under EM
inte under OS-kvalet.
så varför får han fortsatt förtroende?
det är en fråga jag vill ha ett svar på,
ett vettigt svar!

personligen tycker jag att Larholm
och Carlén borde få ersätta
Doder och Andersson.

så nej, nu är det inget OS för våra Handbolls herrar,
på både gott och ont.
Våra damer gick vidare!
där kommer det goda in att herrarna inte gjorde det.
mer uppmärksamhet till damerna,
som verkligen förtjänar det!
våra damer är sjukt duktiga,
men får aldrig någon credit.
heja damerna!

image19image20
Jonas Larholm                             Oscar Carlén

Kommentarer
Postat av: Anonym

larholm suger mer än doder, han är cool. men kim ska vara på läktaraen

2008-06-02 @ 16:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0