jag vet ju inte var man ska, eller inte ska bo någonstans i malmö.

jag har suttit och spanat efter lite lediga lägenheter i malmö stad nu en stund,
men det är ju inte alls lätt det där.
jag vet ju inte var man ska, eller inte ska bo någonstans i malmö.
jag kan inte den staden
jag hittar ju för sjutton bara på gågatan mellan centralen och triangeln!
så, jag har nu kommit fram till
att jag måste ta hjälp av någon som kan malmö stad,
och denne någon får då hjälpa mig sålla bort lägenheter.
frågan är bara vem denne någon kommer bli..?

Jack Johnson - Banana Pancakes.mp3

Kommentarer
Postat av: Erica

Så nära gågatan som möjligt hade jag valt. Västra Hamnen är inte hel fel heller men det kostar därefter också. Så jag hade valt så centralt som möjligt. Inte för att jag kan Malmö utan & innan, men ja det var mina tips. Jag bor ju närmare än dig i alla fall.

2008-06-23 @ 20:43:08
URL: http://oboew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0