ja, Edna följde med moster hem

finns det något mer härligare,
mer somrigt
än att plocka hela handen full med smultron?
jag tror inte det.
kanske kanske att springa över en äng med jättehögt gräs kan vara lite somrigare,
men jag tycker nog kampen är rätt jämn
:)
dagen har gått fort!
började med att elin från dennis blr
ringde och frågade om jag kan jobba nästa vecka,
självklart sa jag! :D
senare stack jag till stan med Anne.
och var hemma sen halv sju,
med min mest älskade älskling med mig!
ja, Edna följde med moster hem
och helst hade jag velat ha henne här hela natten..

nu har jag tagit tag i mitt liv
och börjat storstäda mitt rum
och även bestämt mig för att bara äta godis på helger.
så gott det går iallafall ;)

you are always on my mind
always on my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0