ja, då var det för att mormor kom.

godmorgon godmorgon,

eller ja, väldigt god morgon är det väl inte,
jag vet inte vad det är med min hund,
men han har väldigt ont av att jag sover.
hela morgonen har han gått och pipit utanför min dörr
så vid kvart i tio öppnade pappa för honom,
och då fick han fart in, rätt upp i sängen!
men inte hoppar han upp för att kela, neeeej då!
han ska bara väcka mig, sen går han.
men just denna morgon ignorerade jag honom och han sprang här
ut och in ut och in,
SEN vaknade jag av att han skällde så in i!
ja, då var det för att mormor kom.
så då fick jag vackert kliva ur sängen och gå ner och vara lite social.
och det första mormor gör är att slänga upp en påse med sockerbullar..
vilken frukost va? ;)
men nu har jag iallafall vinkat hejdå till min kära mormor,
och äntligen krupit ner i sängen igen,
inte för att sova, bara kolla på lite tv ;)

None

Kommentarer
Postat av: Samantha

Du fixade det! :D bra jobbat!

2008-06-26 @ 21:43:02
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0