idag har jag fikat med mina florister

jag har varit med min älskling hela helgen,
torsdag - söndag :)
midsommar var mys,
vi var inte många men det dög bra ändå :P
igår kom Petras lilla vän Nicklas på besök,
det blev först mat & sen petramobbning på det ;P
jag & robin hade rätt roligt!
därefter cyklade vi till ålaboden ute i yngsjö.
det var jätte mysigt!
men jag kom fram till att golf verkligen inte är min sport!
jag fick ju iväg bollen, typ 7 m
men jag möblerade även om bland mina revben xD
sen busade jag & robin lite
medans petra och nicke tog en promenad..
cykeltur hem i mörkret sen.

idag har jag fikat med mina florister.
tessan, tilda, emsan & jessan.
tessan hade lite presenter till oss från hennes cypern resa,
jag fick jättefina underlägg till glas :)
lila & allt med, det du!
tessan vet hur det ska vara ;)

i natt drömde jag om dig K
jag drömde att du höll om mig,
jag kunde riktigt känna dina armar runt mig.
jobbigt nog vaknade jag sen.
men du?
jag tycker allt du ska masa dig ner hit väldigt snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0