Du har en plats i mitt hjärta

jag sitter och skakar som ett asplöv,
tårarna vägrar sluta rinna.
jag kan inte fatta det,
du, du av alla miljoner människor.
du som alltid är glad, som alltid skrattar,
du som alltid är den knäppaste och vägrar sura.
du som alltid är lika gullig, teddybjörns gullig,
som alltid kramas, mjukt men ändå lagom hårt.

min vän och gamla kärlek
Sebastian Rönn Persson
avled igår i en bilolycka.
jag fick reda på det för en timme sen.
chocken sitter, men inte beskedet.
även fast jag gråter fattar jag det inte..

Basti, jag tänker på dig.
sitt där uppe i himlen, på dina moln och titta ner på mig,
på oss alla.
spara en plats till mig, jag vill sitta bredvid dig,
hålla din hand, klia dig på ryggen och höra ditt fåniga skratt.
en dag, då ska jag göra allt det där.

du har en plats i mitt hjärta
<3




Kommentarer
Postat av: Erica

VA!? :/

2008-06-18 @ 21:10:06
URL: http://oboew.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad hände föresten..?

2008-06-19 @ 08:47:38
URL: http://oboew.blogg.se/
Postat av: Anonym

heejsan. Han hade ju en blogg , men vad hette den? Kram

2008-06-29 @ 19:33:53
Postat av: Sofie, Sebastians mams

Hej! Jag var på balen och tittade på alla vackra. När jag sa till Basti att jag skulle dit, så sa han snälla ta många kort, de är så vackra och du morsan träffar du Erika så ta många många kort på henne. Ville bara berätta detta. Tack för din fina hyllning till honom. Visst var han bäst! Kram på dig, Sofie

2008-12-09 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0