det är en duo som inte går att sära på

vad är egentligen vänner till för
om inte att finnas för en i alla lägen?
att älska en för den man är,
oavsett värderingar, val av partners, klädsmak
eller helt enkelt val av andra vänner?
en sann vän för mig, är den som man inte behöver
bekräfta sin kärlek och tacksamhet för alltid.
den vännen som finns där när man behöver eller inte behöver denne.
man kan inte träffa alla sina vänner lika mycket alltid.
men att kunna veta att även om jag inte träffat
min vän på länge, så kan jag,
utan att tveka, bara ringa utan att behöva förklara en massa,
ringa och snacka om allt och inget
och jag vet, att vi finns för varandra vid vilken tidpunkt som helst.

just en sån vän har jag i Johanna Stjärnfeldt
och det är jag så himla tacksam för.
Henne skulle jag aldrig vilja släppa,
för oavsett om hon vill eller inte,
så kommer det alltid vara
PeterPan & Tingeling
oavsett vad, oavsett när, oavsett hur.
för det är en duo som inte går att sära på
inte ens med naturens starkaste krafter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0