det borde tilläggas att jag faktiskt gick in i pyjamas!

helgen då va,
började med att jag i fredags kväll låg hemma & mös i min ensamhet,
men det var faktiskt rätt mysigt att ligga där själv
under duntäcket & kolla på Get Shorty
inte för att jag lyckades se hela filmen, men det hör inte riktigt hit ;)

lördagen bjöd på arbete med Pernilla & Ann,
& det var trevligt & rätt sjukt.
jag gillar inte att bli inspanad på jubbet,
att bli bevakad varje steg i 20 min..
eller gillar å gillar, man känner sig lite obekväm, även om han var snygg,
men det är rätt trevligt på ett sätt ändå ;)
efter jobbet mötte petra upp mig & vi fick skjuts hem av Ann
vilket jag tackar för! :D
kvällen bjöd på fest & Katharina livade upp ;P
en bra stämning & en hel del bra fyllor xD haha!
sen vid halv fyra när tina vaknade så stack vi in till grannarna
& tänkte festa till det, eller tina var mest inne på att snylta mat, men ändå ;)
det borde tilläggas att jag faktiskt gick in i pyjamas!

idag blev det väntan på bussen i 1½ timme,
lite sådär lagom roligt,
men sällskapet var det inget fel på
& det var faktiskt rätt mysigt,
sen vinkade jag, jonas & tuben av tina
& så satte vi oss på maccedonkan
& käkade big mac tills vårt tåg gick :)

men jag tackar för gårdagen, alla ni som var med
jag hade riktigt trevligt!

jag är glad att vi löste det, & jag vet att du inte menade det.
tack för att du är du!


jag vet inte varför det brast, det har jag inte den blekaste om,
men jag chockade mig själv, faktiskt.
& det är inte lättaste ska jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0