sen blev det glass på det & ett par taskiga kommentarer från petras håll ;P

gårdagen var konstig.
den hade varit bättre om jag fått hålla om dig!

idag vaknade jag i åhus, bredvid jessica.
en dryg timme senare bestämde vi oss alla tre
för att vi är nog rätt mycket sugna på maccedonkan,
så vi satte oss i bilen & körde dit & käkade hamburgare till frulle.
mums!
sen blev det glass på det & ett par taskiga kommentarer från petras håll ;P
 - ska vi ha sex är ju standard frågan till dig.
-- shit vad taskigt sagt!
- ja men vad skulle jag säga?


haha!
klockrent! även om det inte var ämnat riktigt på det sättet ;P

efter två timmar på donkan så åkte vi till åhus igen,
stack ner & köpte chips.
jessica åkte hem en stund senare
& jag & petra tog en promenad ner mot stranden.
mysigt!
tack för dagen båda två, jag trivs med er :) <3

you made my smile come back and shine just like it used to be
Du, ingen annan. Bara du.

Kommentarer
Postat av: jessica

hej, jag skulle vilja ha kolasås och en man, tack!

2008-07-14 @ 19:22:38
URL: http://borgqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0