så kan man annat än älska detta djur tillbaka,

min katt måste verkligen älska mig!
denna katt, som även går under namnet Algot,
HATAR vatten överallt annat. jag menar verkligen hatar.
men igår när jag skulle ta sista runden med hunden,
så regnade det ju såklart, men inte alls mycket när jag gick hemifrån.
Algot gick som vanligt bakom mig & sen helt plötsligt börjar det pissregna..
& trogen som han är, sprang han fortfarande efter oss.
från den ena torra fläcken till den andra.
när vi sedan kom in på vår gata, där det inte fanns några torra fläckar,
då vi inte har någon allé där som det var på resten av rundan,
så springer han inte hem i all förtvivlan,
utan istället springer han jämsides med mig & blir genomblöt
bara för att se till så jag kommer hem som jag ska
utan att lyckas bli överfallen.
så kan man annat än älska detta djur tillbaka,
lika mycket som han älskar mig?
nej det kan man inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0