min dröm är att jobba i den butiken, där nere i Sydney

jag börjar faktiskt få ont i magen,
nu kommer liksom allt i sån ryslans fart..!
i morgon efter jobbet stannar jag i åhus, sen är jag borta hela helgen,
är hemma nästa vecka, fast har en massa som måste hinnas med,
sen på söndagen där, då är det bye bye vinslöv på ett tag
& hej hej skanör/höllviken..
men jag hoppas jag får jobbet!
fick för övrigt mitt schema idag,
helt okej.

& fy för dig Felicia!
jag skulle döda för den tjänsten!
min dröm är att jobba i den butiken, där nere i Sydney
om så bara för två veckor..
ta chansen annars kommer du aldrig förlåta dig själv!
(inte jag heller för den delen)
& kom ihåg! behöver du en resvän, räkna med mig ;)

nu måste jag dock packa,
& fixa o dona,
sen är det sängen för min del,
helt slut..

Kommentarer
Postat av: Erica

Är det därför du ville ha lägenhet i Malmö? Men är inte Malmö för långt bort?

2008-07-23 @ 22:01:18
URL: http://oboew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0