men det är roligt och det är pengar, så det gillar jag.

Jag har jobbat heeeeeeeela veckan!
ska även jobba i morgon sen ska jag banne mig ha sommarlov tills augusti!
:D
men det är roligt och det är pengar, så det gillar jag.
även om denna dag har varit tung. kändes som klockan var närmare 21.00
när vi åkte från jubbet idauuuug.
palla.

och lilla P, vaaarför går du till mig?
jag håller ändå med E och du vet att jag säger sakerna till henne.
tror du jag vill vara mer vän med dig än med henne?
glöm det!

"- jag är så trött på att ta kunder
-- jaså? varför det då?
- nej jag har ju tagit kunder nu två dagar i sträck!
-- men aa, det ingår ju faktiskt i vårt jobb.."

så trööööög! välj ett annat yrke då för fan!

i morgon blir det fest efter jubbet :D
och jag hoppas jag får träffa Oscar Carlén!
iiiih!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0