jag har väldigt nyligen brutit mot mina absolut starkaste principer,

 
FÖRE

 
EFTER

japp, ni ser helt rätt.
jag har gått & blivit blond..
jag har väldigt nyligen brutit mot mina absolut starkaste principer,
att aldrig bli blond & att aldrig bli tjock.
hej då principer..
& jag har inte riktigt bestämt mig än om jag gillar det eller inte,
för det är ju faktiskt blont, & jag var inte riktigt beredd på att det skulle bli så ljust.
även fast Petra hela tiden sa att det kommer bli jätteljust.
fast en sak är jag säker på, jag gillar effekten!
hela helhetsprincipen, den ska jag köra på fler ggr,
& nästa gång ska jag ha mer av effekten så att säga.
men kanske är jag nog inte en sån person som ska vara blond.
kanske är jag verkligen helt rätt & slätt brunett rakt igenom?
eller så ska jag helt enkelt bara vänja mig vid det.
det är ju faktiskt en rätt så stor omställning!
absolut inget ont mot dig Petra,
men blondt är kanske inte min grej?
jag vågade kanske för mycket, typ som när jag klippte det kort? :P
haha!
men jadå, jag ska vänja mig så känns säkert allt mycket bättre sen!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Så ljust va de ju inte snäckan! Och jag tycker de ser riktigt bra ut! :)<3

2008-07-30 @ 00:16:30
Postat av: Erica

Haha jag har också alltid sagt att jag aldrig ska bli blond! Hittills har det inte hänt heller, som för din del haha!

2008-07-30 @ 08:22:30
URL: http://oboew.blogg.se/
Postat av: Samantha

Det ser tjusigt ut! :P du vänjer dig snart tror ja ;D o du, welcome to the blonde side of life^^ ska du ut i helgen?

2008-07-30 @ 19:45:48
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0