jag funderar på om jag ska gå ner till mormor.

varför gör du så?
det är precis som att du säger det enbart för att.
sen kommer du på dig själv, & bangar & är inte inne på flera dagar.. =/
om du nu vill? borde du inte då ha varit inne lite oftare nu innan?
fast inget av detta är något jag inte visste sen innan.
för det är alltid likadant.
jag tror inte jag behöver vara rädd för att sabba något,
faktiskt.
även om jag gärna tror motsatsen.


jag funderar på om jag ska gå ner till mormor.
men det är lite långt,
& så är det lite dåligt väder.
men det hade varit skönt & komma ut från det här huset lite,
för här är så jäkla tråkigt!
gå in och säga hej till tilda kanske? :)
jag tror nog jag ska göra det!

I gave my all for you
Now my hearts in two
And I can't find the other half
It's like I'm walkin on broken glass
Better believe I bled
It's a call I'll never get


Kommentarer
Postat av: Samantha

:/ trist att det ska behöva bli så... han verkar kunna talk the talk, men inte walk the walk.. Hoppas det löser sig iaf. <3

2008-07-11 @ 12:18:26
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0