& Jackonelli vågar inte gå ner för källartrappen

är man konstig om man städar hos dem man passar huset åt?
det är nog konstigt.
men dem hade så stökigt så jag fick panik..

min kära vän Emilie kom hit en sväng idag :)
jag lagade pastasallad åt oss, sen kollade vi på film, hoppade studsmatta & käkade goooodis :D

men nu sitter jag ensam igen,
sorgligt är det.
& Jackonelli vågar inte gå ner för källartrappen
så han ligger där uppe & väntar på sällskap.
jag sitter här nere & väntar på sällskap.
eller nej,
jag väntar på att Kasper ska logga in :)
fast aa. han räknas ju faktiskt som sällskap xD
haha!

jag är faktiskt ganska sugen på att gå ut
& lägga mig i poolen,
det hade varit mysigt.
fast det är mörkt,
& grannarna hade nog kollat konstigt på mig då..

på tal om pool!
fick reda på att Annika
(som jag ska bo hos i Skanör i augusti när jag jobbar)
har pool! en riktig pool alltså,
inte en sån blå svensson pool.
och gäst stuga.
jag ska bo riiiikare än jag trodde ;)
för jag vet att dem är rika, men kanske inte så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0