& henne, ja henne kommer ingen att sätta sig på!

jobb jobb jobb
and it's just so looovely!

nu har jag ÄVEN vecka 29 med,
heeela veckan! :D iiih,

"det var nåt visst med den där Erika,
jag gillade henne, det är en ordentlig tjej.
hon vet vad hon vill, hon är rättfram och duktig.
jag trivdes att jobba med henne.
& henne, ja henne kommer ingen att sätta sig på!"

"hade inte Mia hunnit före så hade du fått massa extra jobb här
som jag sedan hade fixat till så det blivit 75-80%"

"du är en duktig tjej, du vet vad du vill, du kommer greja detta.
F var inte mycket duktigare på det floristiska än vad du är
när hon började. & du verkar brinna för yrket lika mycket som henne,
om inte mer. det gör att du kommer gå långt. väldigt långt.
& jag säger inte detta för att vara snäll, för jag säger det för att jag menar det."

kanske rätt obetydliga ord för en del,
men för mig är dem guldvärda!
min framtid börjar så sakta klarna.
jag kommer verkligen få jobba med det jag älskar.
jag har chansen att gå långt, oavsett vad alla sagt innan,
oavsett hur mycket ni kritiserat.
jag har verkligen visat alla vad jag går för nu.
jag är den i klassen som fått bäst jobb.
& ni som alltid kollat ner på mig,
nu får ni allt det rätt i nyllet!

Kommentarer
Postat av: Samantha

Fasiken va fina omdömen! BRA JOBBAT! har inga tvivel på att du kan gå riktigt långt, bara du själv vill det!

2008-07-02 @ 23:13:43
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0