"fixar ni inte ut det nu så skjuter jag dig"

idag var det en jobbig uppstigning 06.20
men sen blev jag glad när jag kom på att jag skulle jobba :)
Dennis frågade om jag kunde jobba på lördag också,
of course my horse svarade jag! :D
lööööve it!
Praktikant Jävel! ;)

men aa, varit en lite crazy customer dag.
det var en kund som sa till Elin,
"fixar ni inte ut det nu så skjuter jag dig"
:O men hallå? så säger man väl ändå inte!
och kunden hon hade efter bad om ursäkt,
inte för att hon kände snubben,
utan för att hon skämdes något så enormt att även hon var kund.
men det är ju inte hennes fel att han bara har en halv hjärna..
& sen blev jag utskälld idag, weirdoooo.
plus att jag blev kallad "lilla vän"
för att jag inte kan hålla i sär alla jäkla kryddor..
pfff!

men vi hade bra kassa & jag & Elin är ett bra team :D
i morgon är vi dessutom själva igen,
eller aa, chefen skulle väl med vara där,
men han är ju lite smått förvirrad så honom räknar vi inte med ;)
haha!

dock har jag rätt ont i kroppen idag,
men det botas snart när man bäbis kommer!
iiiih! :D
ja, Edna ska faktiskt komma hem till Moster idag,
& stanna två hela nätter!
älska älska älska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0