dagen till ära var det Jackonellis första bussfärd

idag gick jag upp 07.30 för att ta mig till hlm
där min morbror hämtade upp mig på stationen.
jag ska nämligen passa deras hus, deras katter & deras hund
fram till fredag kväll.
så när dem åkt iväg så tog jag hunden i selen & promenerade ner på stan,
in på floristen & tjabba lite, mysmys :)
sen tog jag & Jacko bussen till Sösdala.
dagen till ära var det Jackonellis första bussfärd
& allt gick sketans bra. han sprang in helt överlycklig i bussen
& satte sig vid bakdörren där han hade bästa utsikten.
gulligt värre det där ;)

väl i Sösdala träffade jag då min äldsta & mest älskade vän - Jonna
& det var månader sen sist! ett år för att vara mer exakt.
men det gjorde oss detsamma & vi pladdrade på som om det vore förra veckan vi sågs sist! :)
för ni vet, vi är som gjorda för att vara bästa vänner.
vi behöver inte massa joks. vi bara är där vi är!
som Jonna sa, det är skönt att ha en vän
som man vet alltid finns där & som man aldrig behöver ha dåligt samvete över att man träffas så lite,
en vän man vet alltid kommer finnas där, en vän man kan lita på.
nu kan jag faktiskt inte riktigt uttrycka vår situation i ord.
men vi är så bra när vi är tillsammans!

nu sitter jag dock i min ensamhet & äter mig tjock på chips.
förhoppningsvis kommer mamma snart med lite grejer..

Kommentarer
Postat av: Samantha

nej, det är det inte! det kan ja lova. Blir alltid sjukt illamående av jäkla järntabletterna

2008-07-09 @ 20:01:23
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0