Bar? betyder inte det typ naken?

Krogen 'On Anon', Piccadilly Circus, London

Man ~25 börjar prata med attraktiv mörkhårig kvinna ~23, som suttit vid bordet bredvid en stund.
Mannen: So where are you from?
Kvinnan: Italy, and you?
Mannen: Sweden.
Kvinnan: Oh that's interesting, please say something in Swedish, I'd like to hear something!
Mannen: Jag vill att du föder mina barn.
Kvinnan: Jag är från Stockholm. Jag måste gå nu!


Buss, Stora Höga

Tre killar ~15 går på bussen.
Kille 1: Kolla, det var den där schyssta busschauffören. En gång så bor han av en gammal tant som typ inte kunde gå.
Kille 2: Vad då bor?
Kille 1: Bärde då...
Kille 3: Bar heter det för fan!
Kille 1 (efter att ha tänkt en stund): Bar? betyder inte det typ naken?



haha, älska tjuvlyssnat!

idag åkte jag & tilda till höllviken.
vilket var rätt mysigt.
gårdagen bjöd på utgång,
som slutade hemma hos kjellan :)


men var ska jag sova då?
tusseunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0