1987.07.06 - 2008.06.16 <3

brukar man inte säga att man inte vet
vad man har förrens man förlorat det?
just så känner jag lite.
men nu är det förlorat, föralltid.

begravning igår och cermonin var verkligen jättefin.
S, begravningen avspeglade dig på bästa sätt,
det var så himla du.
men jag saknar dig min vän
jag saknar dig nåt enormt!
Vi kommer alltid ha Simrishamn
& Kalle och Chokladfabriken.
<3
† 1987.07.06 - 2008.06.16

Grattis i förskott..

idag har jag jobbat,
och det var trevligt :)
nu ikväll ska jag först till Sölvesborg
& festa till det lite i Tessans båt.
Senare blir det nog stan & artmade,
för att sedan åka hem och lägga mig.

K, jag skulle verkligen behöva din uppmuntran nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0