uuuh, jag känner att vi inte kommer vara tysta ikväll nej

kom till skolan idag för att få reda på att jag bara ska ha engelska,
kollade på nån lustig film =/ typ kriget där england försökte erövra irland. isch isch.
sen hade sofia tabbat sig, där var tydligen ingen engelsk textning, så hon tänkte först ta utan,
men vi kom rätt snabbt fram till att det var ju rätt omöjligt då dem pratade väldigt bred irländska xD haha

åkte senare hem för att komma in på mitt rum och känna en varm konstig lukt..
tydligen var inte min plattång avstängd, FAST att jag dubbelkollade i morse :O
så den har legat på min kudde i fyra timmar, på 200 grader.. haha, schmaaat!
blev dock inget märke på örngottet men lite gulare kudde xD haha, shit happens!

la mig och kollade på oc, och blev rätt snabbt hungrig, så jag gjorde scones till mig och min sjuka mamma :)
det var sjukligt gott!
sen fortsatte jag kolla på oc, och somnade senare.. maha, det var göttans!

ikväll halv nio är det handboll på tv, det gillas gillas gillas GILLAS :D
Sverige - Spanien, uuuh, jag känner att vi inte kommer vara tysta ikväll nej ;)

nu hoppas jag dock att det snart är mat, för min mage käkar på sig själv nu så hungrig jag är!
frågan är om man kan äta det, min bror som lagat mat idag, eller ja, mamma har nog lagt sig i,
för annars hade det inte gått äta..

jag avslutar med att Amanda Jensen är min senaste drog :) <3

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; http://florennz.blogg.se/1201015894__22_januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 18:38:49
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0