snart redo att boka uppskrivning :)

jag blir så jävla irriterad!
det är synd att du är så jävla trångsynt som du är,
det är jävligt synd att vi inte kan vara vänner tydligen.
att jag dissar dig och sen blir tsm med någon annan?
det var månader emellan!
över ett halvår emellan, hur fan får du det att gå ihop?
jag har förklarat för dig hur många ggr som helst att jag bara vill vara vän,
du säger att det funkar,
sen tar det max en månad innan du börjar sepa igen!
GE DIG FÖR HELVETE!
och på vilket sätt är du mycket bättre?
vem är det som raggar på alla i ens närhet?
inte är det då jag i alla fall
du har en jävla dubbelmoral, vet du det?
ingenting jag gör duger åt dig,
jag skiter i om du och jag är vänner eller inte,
för ska du hålla på såhär alltid, så vet i fan om jag vill vara vän med dig.

byta ämne.
snart redo att boka uppskrivning :)
jag vet, det är på tiden, jaadi jaadi.
men vet ni vad?
jag är lite trött på att folk att tjatar hela tiden,
mitt körkort kommer när det kommer,
jag känner ingen panik :)

nej, skriva projektarbetet nu kanske?
så jag blir klar någon gång..

jag tror jag vet var det är på väg,
det är synd, jag trodde det var något bra
men vill du inte så vill du inte.
jag vet att jag inte kan kräva något av dig.



Kommentarer
Postat av: Samantha

ojoj, kan det vara en viss person från Åhus kanske? ;O

2008-02-03 @ 18:31:43
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0