Landslagsmatch

jaha, då har jag än en gång följt alla andra.
nu är jag här, vad jag nu ska här och göra?
fördriva överbliven tid och bli av med eventuella aggressioner? :P haha
usch nej, jag låter hemsk.. xD

men Sverige vann matchen! YES YES YES!! :D
dock var det rätt segt och gnälligt spel, men Svensson var en stjärna i målet!
sjukt att han fyller 40 år nästa månad och ändå är på toppen av sin karriär, starkt!
och Oscar Carlén hade jag verkligen inte tackat nej till, miiiijau! such a hottie
och en pojkvän i landslaget hade ju inte suttit fel det heller för den delen ;D

men lilla Kasper tackar jag inte nej till heller ;)
dock hade det varit trevligt om han kommit in på msn någongång, sega get.

utgång i morgon, i 80-tals tema, det ska bli intressant ^^

men nahe, nu kommer väl snart syster yster..

låt mig drunkna djupt i din kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0