klara för avancemang och det gillas

Sverige - Slovakien  41-25
nice som fan, gudomlig match och Carlén var en stjärna ;D
Bra insats från hela laget faktiskt, men lite besviken över Beutlers alla returer.. =/
men klara för avancemang, och det gillas.
dem tog lärdom av gårdagens match mot Frankrike, höjde upp sig ett par snäpp och allt blev brabrabra :D

Snart börjar Frankrike - Island, det kan bli bra en match, men heja Island!

och jag är ledig i morgon, det är fint :)
ska bort på MB och beställa min balklänning :D iiiiih
den är snygg!

men nej nu tycker jag att en viss emotönt kan logga in ;) tihi!

Amanda Jensen - Hallelujah.mp3

Kommentarer
Postat av: Samantha

Jag vill se din balklänning! omg, hur kunde du missa o förtella mig? (A)

2008-01-22 @ 20:01:58
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0