KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!

nej nu måste jag avreagera mig lite..
FY FAN sicken dålig match! :O
vad i helvete gjorde Kim Andersson inne? Bänka den dumme fan!
ETT jävla skott satte han som han ska, ETT!
och han ska vara lagkapten, ja kyss mig nånstans va?!
Nej, tar han inte sina lägen, så sätt honom på bänken,
in med Carlén, han tar i alla fall lägena.
kanske inte hade satt dem, för Spanien hade en sjuhelvetes målvakt,
men han hade i alla fall tagit lägena.
Utan Källman hade Sverige inte vunnit matchen,
och tack Svensson för att du räddade sista bollen,
det var den viktigaste räddningen du gjort i denna turneringen! <3
och jag förstod inte varför Linell inte bytte ut Andersson, Alhm, Lundström (gren?)
och istället satte in Carlén, Arrenius och Petersson?
Så jäkla korkat drag att inte göra det!
INGEN av dem tre tog sina lägen, in med nästa trupp då!
Funkar det inte så byt tillbaka då..

men ja, det blev i alla fall vinst, alltid något,
men INTE en sån match till, då jävlar ska då dem få höra..

och jag och mammi kom fram till det innan,
jag kommer bli en sådan förälder jag alltid föraktat,
jag kommer skrika på läktaren och få massa gulakort..
om jag inte blir tränare då ^^  haha,
då kommer jag bänka varenda jävel som inte gör som dem ska!
och då ska vi inte snacka om hur mamma kommer bli ;D
visserligen var hon rätt lugn när jag spelade,
eller ja, hon hade väl inte så mycket att välja på,
jag var väl aggressiv så det räckte för oss båda xD haha

kommer speciellt ihåg en match, det var en hemma match.
tror vi spelade mot O/V eller Kävlinge,
jag var så ARG! jag sparkade i stolparna
och var riktigt riktigt nära på att skälla ut domaren,
kommer ihåg att både Magnus (min tränare)
och Bohman (vår pappersnisseinformationsgubbe)
kommenderade mig till att stå stilla och inte säga ett ljud,
Magnus hotade med tre matchers avstängning eller nåt sånt.
i halvlek gick Bohman upp till mamma och frågade
om hon inte kunde försöka lugna ner sin dotter litegrann?
xD hahaha, ohja, men jag sa vad jag tyckte till domaren senare,
efter matchen, och hade Magnus inte beslag tagit
min vattenflaska hade han nog fått den i huvudet.
usch ja, konstiga domare finns det många av,
men han var fan den värsta jag varit med om,
eller ja, kanske efter den danskjävlen vi hade på Bornholms cupen?

i alla fall, bättre spel mot Tyskland i morgon,
annars kan dem kyssa EM goodbye.

jag ursäktar alla svordomar och det väldigt opassande språket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0