jag hade rätt!

look what they've done to my song...
Amanda Jensen tjatas RÄTT bra! :D

piss tyskland hade en jävla tur igår!
men i morgon gäller det killar,
tempotempotempo!
<3

addicted?

idag har jag varit duktig :)
kom hem från skolan lika sent som vanligt,
käkade,
provade min bröllops idé, (Y)
det blev braaa
men det kommer bli bättre med rätt färg på tråden
plus pärlor och blommor och skit ;P
anyways!
efter min provrunda så gick jag hem till Samantha
hjälpte henne fixa ihop sängen OCH skrivbordet
jag hade rätt!
det skulle vara som jag sa ;D
krängde lite med, *lalaalaaaaa*
sen gick jag hem,
tog min brors nya data med mig in på rummet
och här sitter jag nu.
och tänker på min hur snygg min balklänning kommer bli,
iiiiiih!

nej nu tänkte jag väl typ sätta igång OC
och somna i min ensamhet.

Kommentarer
Postat av: Samantha

MEH! sa vi inte att det aldrig skulle nämnas igen att JAG(du) hade rätt!? gosh! ;)

2008-02-03 @ 18:34:04
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0