Emelie 19 år

igår var det överrasknings'fest' för Emelie,
hade köpt kläder som hon skulle kläs ut i, och det var jädrans i det svårt att få på henne dem!
hon total vägrade =/ lite dålig stil tycker jag, nu när man lagt ner så mycket jobb bara för hennes skull..
men men, singstar blev det i alla fall under förfesten, och jag stod ju mest vid micken som vanligt ;)
senare blev det utgång på Frimus, jag och blondinerna, heeey! ;P
rätt lagom med folk, dock en massa underliga människor..
träffade en massa gamla klasskompisar! det var fint :D typ figge, johan, davve och robban :D
ja, och så bitchslapade jag en kille.. jävla typ, vem tror han att han är?

i alla fall, för att summera kvällen kort, så var det jävligt roligt :D
men jag hade många tankar på annat håll..

idag ska jag inte göra skit, ska väl iaf börja med att kliva ur sängen och käka lite frukost..
men sen ikväll är det handboll som står på schemat, Sverige-Frankrike ! :D
det kommer bli en sjuhelvetes match!
hihiiihiii

can't keep you out of my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0