dreamz with z

jävla domar helvetes!
ryska domare suger, jag har aldrig gillat dem, dem dömer alltid skit kasst!
hur jäkla hög tolerans nivå ska dem ha egentligen? och inte kan dem döma rättvist åt båda hållen heller.
sugit som fan.

men ja, sverige gjorde i alla fall en bra andra halvlek,
trots många skador och motgångar.
men i morgon måste vi vinna, eller förlora med så lite som möjligt,
men fan, slovakien borde vi ta.

tur att det bara var Samantha som var här och kollade på matchen idag,
kunde ju lätt blivit pinsamt annars, med tanke på mina utbrott xD hahaha.
i'm very passioned when i look at the sport ;D

jaja, Oscar Carlén är i alla fall fortfarande min favorit ;)

nej nu ska jag sova. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0