balklänning

idag var jag och mammi och kollade tyg till min balklänning :D
hittade ett som jag föll för direkt! det var dessutom precis det tyget jag letat efter ;D
sen åkte vi till moster en stund, hej hej hej!
och senare direkt upp på furutorp för att prata med Berit,
för ni som inte vet, min brors klassföreståndare och min gamla syslöjdslärare ska sy min klänning
och det kommer bli så bra!
hon skulle plocka ihop sina mönster där hemma och skicka med Hampe hem :D
fast jag vet ju redan hur jag vill ha den ;D
iiiih, I'm so excited, that I just can't hide it!

btw, har en rättelse, det var inte Sverige - Spanien igår, utan Sverige - Ungern  och det var en jävla rysarmatch!
IDAG är det Sverige -Spanien, ska faktiskt kolla på den just nu ;)

I've fallen hard for you, so hard I scraped my knee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0