VAD är det för FEL på folk?

VAD är det för FEL på folk?
speciellt folket på vår skola?!

igår gjorde jag, maria och frida våra praktiska pa arbeten,
när vi var klara, fotat och allt,
så tänkte vi, jaaa, vi sätter ut dem i korridoren så dem får avnjutas!
men just snyggt!
i morse när jag kom, var ALLA (utom en) liljor borta!
:O
whaaaat?
vaaaaaaarför?
så jäääävla onödigt!
dessutom är det den dyraste blomman vi hade,
utpris? ja för alla? 500 spänn!
tack.
ni har precis snott 500 spänn.
OCH vi tror det är någon med kunskapen som snott dem,
för ALLT var snyggt plockat, och ALLA pinnar var kvar.
dessutom hade dem snott stora svarta stenar.
BAJSA PÅ ER!
ni är så jälva otacksamma och egoistiska,
ni har precis förstört en del av vårt projektarbete.
ni vet att detta räknas som stöld va?
OCH att många lärare är engagerade,
övervakningskameran gås igenom,
så nog ska du åka fast alltid ditt jälva offer!

och du ska få betala alla blommorna. ALLA

nu ska jag baka kaka till pappa.
och för övrigt?
jag vill plugga i australien.
jag vill det jätte gärna,
och du?
jag har namnsdag idag.

Kommentarer
Postat av: Samantha

FY FAN VAD ELAKT! onödigt som fan! lider med dig!

(och du.. Grattis på namnsdagen! :D)

2008-02-28 @ 20:31:55
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0