så vackert så vackert!

hade en lektion idag,
sen stack jag till körskolan.
klar för att boka uppskrivning nu!
så nu kan jag iaf ta den när jag känner för det :D

OCH ETT STORT GRATTIS TILL SEBASTIAN!
som faktiskt klarade sitt körkort idag! :D


varit på öppet hus precis.
på hampes skola..
min före detta.
jisses sicka minnen!
passade även på att kolla mönstret till min balklänning :D
mätte lite, och det blir nog jätte bra!
ska få den uppsydd nu under lovet! :D iiiih
eller ja, inte själva klänningen så,
den ska bli uppsydd i lakan,
så man kan ändra och ha sig ;D
aah, så vackert så vackert!

fick även mitt presentkort idag!
500 spänn på Ikea ;) weey!
bara för att jag är bäst! :D
tjihii.

nu fick du mig att längta ännu mer!
mysis


Kommentarer
Postat av: Samantha

OMG! träffade du martin??? ;O grattis med presentkortet :D

2008-02-14 @ 22:25:00
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0