Nott was shot, but Shott was not shot.

oh my!
skrivit klart mitt PA nu iaf, på tiden kanske xD
haha
känner att jag varit flitig idag!
gick värsta bra på engelskan,
Nott was shot,
but Shott was not shot.
hahaha xD (!)
sen bibblan och firrade med Kultur och Stilhistorian (Y)
inom bibblan här hemma med,
sen hem och skriva skriva skriva.
sen nu har jag läst svenskan
aa, jag är nog rätt duktig när jag vill det :)

jag kom just på,
att det är snart ett år sen Petra tvingade upp mig i Värnamo
och beslag tog min telefon.
vet inte om jag tackat dig för det,
iaf,
Tack Petra, utan dig hade det varit mer smärtsamt. <3

snart snart snart!
ååh, jag vill och längtar!

men lite oro har jag allt =/
måste vara beredd på att det kanske inte funkar.
du är iaf lika bra :)

fan, jag är nog lite hungrig?
oh my!

du värmer mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Petra din älsko

Ja tänka sig ett hel år!
Fy saknar dig så!!
Längtar till nästa helg när jag får träffa dig!

2008-02-14 @ 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0